گله دارم
قر و قاطی
درود به تو گلم به وبلاگ خودت خوش اومدی

ز چشمات گله دارم . آخه گریه هامو هیچ وقت نمیبینه
نمیبینه...
ز چشمات گله دارم . آخه دردو توی چشمام نمیبینه
نمیبینه...
نمیبینه که دلم تو بهت تنهایی میشینه
نمیبینه دیگه خنده روی لبهام نمیشینه
نمیبینه زندگیمو توی ویرونی کشیده
نمیبینه . آخه هیچ وقت درد دوری نکشیده
قسم به اون نگاه عاشقونت
میگیره این دلم هنور بهونه ات
اگه دل منو خونه خود بدونی . آی میدونی
میخوام بیایی بازم به خونه ات
میخوام بیایی بازم به خونه ات
توی چشمات یه روزی خونه من بود
دل تو اسیر و دیوونه من بود
توی لحظه های گرم و عاشقونه
سر تو روی سر و شونه من بود
قسم به اون نگاه عاشقونت
میگیره این دلم هنور بهونه ات
اگه دل منو خونه خود بدونی . آی میدونی
میخوام بیایی بازم به خونه ات
میخوام بیایی بازم به خونه ات
ز چشمات گله دارم . آخه گریه هامو هیچ وقت نمیبینه
نمیبینه...
ز چشمات گله دارم . آخه دردو توی چشمام نمیبینه
نمیبینه...
نمیبینه که دلم تو بهت تنهایی میشینه
نمیبینه دیگه خنده روی لبهام نمیشینه
نمیبینه زندگیمو توی ویرونی کشیده
نمیبینه . آخه هیچ وقت درد دوری نکشیده
قسم به اون نگاه عاشقونت
میگیره این دلم هنور بهونه ات
اگه دل منو خونه خود بدونی . آی میدونی
میخوام بیایی بازم به خونه ات
میخوام بیایی بازم به خونه ات
توی چشمات یه روزی خونه من بود
دل تو اسیر و دیوونه من بود
توی لحظه های گرم و عاشقونه
سر تو روی سر و شونه من بود
قسم به اون نگاه عاشقونت
میگیره این دلم هنور بهونه ات
اگه دل منو خونه خود بدونی . آی میدونی
میخوام بیایی بازم به خونه ات
میخوام بیایی بازم به خونه ات


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط Amin Aslanpoor

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 14234
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 2